Pages

image

Ahlan Wa Sahlan

Katakanlah: "Inilah jalan (agama) ku, aku dan orang-orang yang mengikutiku mengajak (kamu) kepada Allah dengan hujjah yang nyata, Maha Suci Allah, dan aku tiada termasuk orang-orang yang musyrik.(Yusuf, 12:108)"

Details

Monday, July 5, 2010

busines buku pertamaku

   Pada mulanya, Aku diajak untuk sama-sama menjual buku bersama seorang sahabat yang sekarang ni adalah rakan sebilik. di benak kepalaku aku selalunya banyak terfikir tentang keuntungan dan kerugian apabila seseorang mengajak untuk membuat busines. Alhamdulillah dengan motivasi yang ada dalam diri membuatku untuk memilih untuk bersama-sama menjual(berbusines) apabila dinasihatkan oleh sahabat.

  Jadi tanpa membuang masa aku terus bersetuju untuk bersama-sama menjalankan busines ini. setelah penat lelah untuk meyiapkan katalog dan juga sinopsis untuk setiap buku akhirnya kami dapat menghas
ilkan katalog yang cukup cantik dan menarik. Apa yang anda dapat lihat buku-buku disini agak murah dan tempahan boleh dibuat sila layari laman web ini http://hanzalahquran.blogspot.com.Didalam ni ada banyak novel, buku dan Al quran yang menarik untuk tempahan bulan julai ini ditutup pada 25 julai 2010. tempahan boleh dibuat di email  cubalah lihat catalog buku dibawah:










      aku harap dengan jualan buku ini dapat menambahkan lagi kafaah para pembacadan pada masa yang sama dapat menggunakan ilmu yang ada didada untuk kehipduan yang mungkin lagi mencabar. justeru, dengan ilmu yang ada dapat mengetahui serba sedikit cara untuk menjaga diri, keluarga dan masyakat.sekian terima kasih

pelangigarden

3 comments:

Amin Baek said...

salam akh..aik,rumet ngan zubair ke??mana p bapak?haha

byk btol buku nya..dr aritu ana usha tak abes2 lg..hahah

5myze said...

oo..tengok-tengok dulu. kalo berkenan boleh beli..:P

KD said...

pergh Mai... smoga berjaya n dapat untung....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...